شریعت اسلام را در سئوالات زیر بررسی می کنیم تا
ببینیم انسانیت و روح انسانی چه جایگاهی در اسلام و بین علمای اسلامی دارد. سخنانی
که زن را تنها وسیله ای می دانند که
به هر راه و روشی آن را برای غرایز حیوانی خود به کار بگیرند و حتما آن را عدالت اسلامی می گذارند و هر کس
نتیجه ی کار خود را می بیند!!
به هر راه و روشی آن را برای غرایز حیوانی خود به کار بگیرند و حتما آن را عدالت اسلامی می گذارند و هر کس
نتیجه ی کار خود را می بیند!!
جای تامل دارد...
1-
آیا اعتراف گیری تحت فشار و شکنجه روحی و روانی و جسمی اعتبار اسلامی دارد ؟
جواب - اعتراف گیری از ضد ولایت فقیه به هر شکلی
جایز است.
2-
اعتراف گیری با استفاده از مواد مخدر و افیون
و داروهای کدوئینه جایز است ؟
جواب - اعتراف گیری از ضد ولایت مطلقه به هر شکلی
جایز است.
3-
آیا بازجو میتواند به زندانی تجاوز جنسی کند تا اعتراف بگیرد ؟
جواب - احتیاط واجب آن است که قبل از اینکار حتما
وضو بگیرد و هنگام عمل ذکر
گوید . اگرزندانی زن است هم از فرج و هم از دوبر
دخول اشکال ندارد بهتر است در محل بازجویی کس دیگری نباشد.
اما اگر زندانی مرد
است احوط است در حضور دیگر باز جویان دخول صورت گیرد.
مطابق با شریعت اسلام این جوابها بر خلاف اسلام
نیست. کافر کسی است که در اسلام هیچ حقوقی ندارد و حتی نفس کشیدن هم برای
او حرام است.
بر طبق احکام اسلام کفار دو دسته اند یکی اهل کتاب
و دیگری غیر اهل کتاب می باشند که غیر اهل کتاب اگر میخواهند حق حیات! داشته
باشند مجبورند اسلام را قبول کنند. "بر همه کفار جز اهل ذمه که پایبند
به پیمان خویش هستند، عنوان اهل حرب یا حربی اطلاق میگردد؛ خواه در حال جنگ با مسلمانان
باشند یا نباشند." "از حربی غیر اهل کتاب، جز اسلام پذیرفته نیست
و در
صورت خودداری از آن، جهاد با او با وجود شرایط آن واجب است." "اسیران
زن و کودک اهل حرب به بردگی
گرفته، و مردان بالغ آنان پیش از خاموش شدن شعله جنگ، کشته
میشوند و پس از آن به قول مشهور، امام علیهالسلام در آزاد کردن یا به
بردگی گرفتن آنان مخیر است."
منابع شیعه:
نام کتاب: جواهر الكلام نویسنده : الشيخ محمد حسن
النجفي الجواهري جلد :
٢١
صفحه ٢٣١
نام کتاب: جواهر الكلام نویسنده : الشيخ محمد حسن
النجفي الجواهري جلد :
٢١صفحه ٤٦
نام کتاب: جواهر الكلام نویسنده : الشيخ محمد حسن
النجفي الجواهري جلد :
٢١صفحه ١٢٢
منابع سنی:
کتاب "احکام و فلسفه جهاد در اسلام"
و اما معرفی مختصری از کتاب جواهر الكلام:
جواهر الكلام - جلد ٢١ تأليف: شيخ محمد حسن النجفي
ناشر: دار الكتب الاسلامية - بازار سلطاني - تهران چاپ سوم تاريخ
انتشار: بهار ١٣٦٢چاپ از: چاپخانه حيدري
این کتاب منبع قانون گذاری مذهب شیعه است و هیچ
عالم دینی شیعه حق ندارد آن را رد کند. این کتاب در حوزه علمیه به عنوان
منبع قانون گذاری شریعت اسلام توسط طلبهها
تدریس میشود.
در اسلام هر کسی که اهل کتاب نباشد کافر حربیست
چه در حال جنگ باشد چه نباشد و بر طبق فتوا و تفاسیر علما اسلام، کافر
حربی به صرف عقیدش حربی است. حرب هم شامل
زبان و هم شامل قلم میشود. به
همین منظور است که حتی
یک رسانه آزاد در کشور نداریم که از عقاید اسلامی
انتقاد
کند و در صورت پیدایش چنین رسانه های آزادی به شدت
با آنها برخورد
می شود.
4-
اگر زن زندانی حامله
شود تکلیف چیست ؟ آیا آن فرزند حرامزاده است ؟
جواب - فرزند ضعیفه ضد ولایت مطلقه فقیه مطابق نص
قران مجید در هر صورت حرامزاده است چه توسط بازجو باردار شود چه توسط
شوهرش. اما اگر بازجو فرزندی طفل متولد شده را گردن نهد، بنابر احتیاط
واجب طفل حلالزاده و شیعه
اثنی عشری است.
فرزند کافر، کافر و حرمزاده است زیرا اسلام عقد
و ازدواج کافر را قبول ندارد. به طور مثل آیه ۲۴ سوره نسا: (http://www.parsquran.com)
وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ
أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَيْكُمْ
وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاء ذَلِكُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِينَ غَيْرَ
مُسَافِحِينَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُم
بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِيضَةِ إِنَّ اللّهَ كَانَ
عَلِيمًا حَكِيمًا
فولادوند: و زنان شوهردار [نيز بر شما حرام شده
است]
به استثناى زنانى كه مالك آنان شدهايد [اين] فريضه الهى
است كه بر شما مقرر
گرديده است و غير از اين
[زنان نامبرده] براى شما حلال است كه [زنان
ديگر را]
به وسيله اموال خود طلب كنيد در صورتى كه پاكدامن باشيد
و زناكار نباشيد
و زنانى را كه متعه كردهايد مهرشان را به عنوان فريضهاى به آنان بدهيد و بر
شما گناهى نيست كه پس
از مقرر با يكديگر توافق كنيد مسلما خداوند داناى حكيم
است.
مکارم: و زنان شوهردار (بر شما حرام است؛) مگر آنها
را كه مالك شدهايد، اينها احكامي است كه خداوند بر شما
مقرر داشته و زنان
ديگر غير از اينها (كه گفته شد) براي
شما حلال است، كه با اموال خود آنها را
اختيار كنيد در
حالي كه پاكدامن باشيد و از زنا خودداري نماييد، و زناني
را كه متعه
ميكنيد مهر آنها را، واجب است بپردازيد و گناهي
بر شما نيست نسبت به آنچه با يكديگر
توافق كردهايد بعد
از تعيين مهر، خداوند دانا و حكيم است.
خرمشاهی: و [همچنين] زنان شوهردار، مگر ملك يمين
[كنيز]تان، اين فريضه الهى است كه بر شما مقرر گرديده
است، و فراتر از اينان
بر شما حلال گرديده است كه با
صرف اموال خويش، پاكدامنانه و نه پليدكارانه،
آن را به
دست آوريد، و آنانكه [به صورت متعه] از آنان برخوردار شويد، بايد مهرهايشان
را كه بر عهده شما مقرر است،
بپردازيد، و در آنچه پس از تعيين [در مدت يا
مهر تغيير
دهيد يا] به توافق رسيد، گناهى بر شما نيست، كه خداوند
داناى فرزانه
است.
5-
آیا تجاوز جنسی در زندان به مردها و پسران جوان لواط محسوب نمی شود ؟
جواب - خیر . چون زندانی بدون میل و رغبت به آن
تن
داده است. البته اگر جوان مفعول را خوشامده باشد احتیاط مستحب آن است که دیگر
این عمل تکرار نگردد. این را
هم دروغ نمیگوید!! لواط به عملی گفته می
شود که دو نفر
مذکر با میل خود تن به این کار بدهند.
6-
تجاوز به دختران
باکره در زندان چه حکمی دارد ؟
جواب - اگر قرار است زن را اعدام کنند، برای بازجو
به اندازه یک حج تمتع واجب صواب دارد و به همان اندازه بر گناهان دختر افزوده
میشود. اما اگر زندانی قرار نیست اعدام شود، به اندازه زیارت کربلا برای بازجو
صواب دارد .
دختر باکره بی گناه و معصوم شناخته میشود و به
بهشت
میرود و کسی که بر ضّد حکومت اسلامی [نماینده الله بر
روی زمین] باشد
حق ندارد به بهشت برود.
این هم بر خلاف اسلام نیست. زیرا کسی که بر ضّد
حکومت اسلامی است محارب با الله شناخته میشود و کافر
است و حکم کافر هم
معلوم است دقیقا همان حکمی را دارد
که در آیه ۲۴ سوره نساء به آن اشاره کرده است. در هیچ کجای اسلام و متون دینی نوشته نشده است که تجاوز جنسی
به زن کافر حکم تجاوز جنسی را دارد و مجازات آن اعدام است. در آیات قرآن همچنین شریعت اسلامی کافر را کاملا بدون حقوق انسانی معرفی کرده است
و همانطور که قبلا
هم گفته شد: "از حربی غیر اهل کتاب، جز اسلام پذیرفته
نیست و در صورت خودداری از آن، جهاد با او با وجود
شرایط آن واجب است."
این یعنی کافر یا باید مسلمان شود یا حکم آن قتل
است که دقیقا همان حکم مرتد را دارد.
No comments:
Post a Comment